.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پتروشیمی گلستان/ 12 درصد پیشرفت پس از 3 سال

نماینده مردم کردکوی، ترکمن و بندرگز در مجلس گفت: پتروشیمی گلستان پس از گذشت سه سال تنها 12 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

محمد جواد نظری مهر افزود: 93 هزار و 500 نفر از مردم استان و کشور سهامدار این طرح بزرگ هستند و قرار بود این طرح چهار ساله تمام شود که هنوز کاری انجام نشده است.

به گفته نظری مهر، تاکنون جلسات مختلفی با مدیرعامل پتروشیمی کشور برگزار شد و باید موانع و مشکلات فراروی این طرح برطرف شود.

نماینده مردم کردکوی، ترکمن و بندرگز در مجلس بیان داشت: حدود 27 سال این استان از صنعت محروم بود و لازم است بحث ساخت پتروشیمی باید سرعت و شتاب بیشتری گیرد.

وی یادآور شد: هیئت مدیره پتروشیمی گلستان باید توضیح دهد در سه سال اخیر چه کاری در این زمینه انجام داده است و در نشست مجمع نمایندگان با رئیس کل بانک مرکزی مقرر شد بودجه ای برای تسریع این طرح درنظر گرفته شود.

نظری مهر بیان داشت: این طرح باید هرچه زودتر تکمیل و مشکلات محیط زیست رفع شود.

وی عنون کرد: اکنون مجمع نمایندگان استان پیگیر این طرح ملی هستند و نگاه مجلس نیز به این پروژه بیشتر و حساس تر شد.

وی یادآور شد: در کل کشور 32 پروژه پتروشیمی در کشور در دست اجراست که همه آنها به جز پتروشیمی گلستان انجام شده و به نتیجه رسیده است.

این نماینده مجلس به طرح نیروگاه برق در استان اشاره و اضافه کرد: این طرح جلوتر از برنامه بوده و قبل از دهه فجر فاز اول آن به بهره برداری می رسد.

مبلمان شهری گلستان به هم ریخته است

وی وضعیت مبلمان شهری در استان را مناسب وضعیت منطقه ندانست و گفت: متاسفانه مبلمان شهرهای استان بهم ریخته بوده، این درحالیست که بیش از هشت هزار مهندس در استان وجود دارد.

نظری مهر تاکید کرد: شوراهای اسلامی در انتخاب شهرداران توجه و دقت بیشتری داشته باشند زیرا بسیاری از کارهای عمرانی که در شهرها صورت می گیرد، زیر نظر شهرداری است.

نرخ بیکاری استان تک رقمی نیست

نماینده مردم کردکوی، ترکمن و بندرگز در مجلس با اشاره به برخی آمارهای مسئولان مبنی بر تک رقمی بودن نرخ بیکاری در استان گفت: من مخالف این نظر هستم که نرخ بیکاری در استان تک رقمی است.

وی به مصوبات سفرهیئت دولت در استان اشاره و اضافه کرد: در زمینه اجرایی شدن مصوبات از برنامه عقب هستیم.

خلیج گرگان متعلق به گلستان است

نظری مهر درباره خلیج گرگان گفت: این خلیج مربوط به استان گلستان بوده و کسی نمی تواند آن را به نام مازندران ثبت کند. ساحل نشینان گلستان هنوز مرز مشخصی ندارند و معاونت تقسیمات کشوری باید این موضوع را به طور ویژه بررسی کند.

وی اظهار داشت: خلیج گرگان حق مردم گلستان بوده و باید مرز استان گلستان در این حوزه خزر مشخص شود و مشکلات ساحل نشینان رفع شود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.046 seconds.